O nas
Jako THOMAS działamy na rynku od 1992 roku. Początkowo firma zajmowała się tylko pielęgnacją zieleni. W tym czasie wyspecjalizowaliśmy się w projektowaniu i wykonawstwie ogrodów, skwerów i parków, również tych zabytkowych. Rewitalizowaliśmy je i zakładaliśmy od podstaw. Wdrożyliśmy profesjonalną obsługę terenów zieleni miejskiej, osiedlowej i przydomowej. Oczekiwania rosły. Klienci zainteresowani byli również dbałością o swoje wnętrza. I tak do portfolio naszych usług dołączyło specjalistyczne utrzymanie czystości. Szpitale, urzędy, biura, hotele – właśnie takiej wymagają. Do zakresu naszej działalności zaliczyć można również sprzedaż profesjonalnych maszyn i środków do utrzymania czystości, które obecnie można zakupić online.
Jesteśmy przykładem podążania za potrzebami klientów i zmian organizacyjnych, które są odpowiedzią na nie.
Dopasowujemy się do naszych klientów, zapraszamy do współpracy!
POLITYKA JAKOŚCI
Grupa Thomas działa na rynku województwa zachodniopomorskiego od 1992 roku. Od początku istnienia firmie przyświeca jednoznaczny cel – wykonywanie pracy z najwyższą starannością na każdym jej etapie. Dzięki temu Klientowi dostarczana jest usługa wykonana zgodnie z umową – rzetelnie i terminowo oraz z gwarancją jakości.
Nasza postawa spowodowała, iż w świadomości klientów ugruntowała się esencja marki Thomas: UCZCIWOŚĆ W DZIAŁANIU – RZETELNOŚĆ W WYKONANIU.
„THOMAS” oferuje usługi profesjonalnego utrzymania czystości, projektowania, zakładania i pielęgnacji terenów zieleni oraz zarządzania nieruchomościami wielkopowierzchniowymi. Świadczone przez nas usługi skierowane są do klientów instytucjonalnych, firm i osób prywatnych.
Utrzymanie czystości traktujemy jako powinność, która z szacunku do klienta zasługuje na najwyższe standardy. Pielęgnację terenów zieleni traktujemy jako przyjemność, która ma być odczuwalna zarówno w otoczeniu klienta, jak i w naszej pracy.
„THOMAS” nieustannie patrzy w przyszłość. Firma rozwija się i unowocześnia. Politykę firmy realizujemy poprzez:
- posiadanie praktycznej wiedzy, popartej kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem pracowników oraz stałe podnoszenie ich świadomości i umiejętności;
- badanie oczekiwań klienta i w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku wprowadzanie nowych ofert;
- otwartość na klienta i otoczenie, w którym działa;
- dbanie o wizerunek i komunikację;
zapewnienie bezpieczeństwa klientowi przez dbałość o standardy jakościowe, normy usług i mienie klienta; - stosowanie sprzętu i środków przyjaznych dla środowiska naturalnego;
- wdrażanie nowoczesnych narzędzi, wspierających osiąganie krótko i długoterminowych celów: sprzedażowego – wzrost liczby obsługiwanych klientów oraz celu wizerunkowego – wzrost znajomości marki „THOMAS” i budowanie jej pozytywnego wizerunku;
- ciągłe doskonalenie skuteczności systemu zarządzania jakością
Można mieć pewność, że „THOMAS” jest firmą uczciwą i rzetelną, a współpraca opiera się na solidnych i partnerskich relacjach.
Bieżącej działalności i strategicznym planom „THOMAS” towarzyszą i towarzyszyć będą normy ISO. Ich przestrzeganie daje klientom gwarancję oferowania usług najwyższej jakości.
Zobowiązuje się wszystkich pracowników do aktywnego udziału we wdrożeniu, utrzymaniu i doskonaleniu systemu zarządzania jakością.
Prezes Spółki
Tomasz Zelent